El Sebaee, A. (2017). Studying Islamic curriculum to build symbolic significances to be applied on internal spaces.. مجلة العمارة و الفنون و العلوم الإنسانية, 2(8), 44-66. doi: 10.12816/0040789
MLA
Asmaa El Sebaee. "Studying Islamic curriculum to build symbolic significances to be applied on internal spaces.", مجلة العمارة و الفنون و العلوم الإنسانية, 2, 8, 2017, 44-66. doi: 10.12816/0040789
HARVARD
El Sebaee, A. (2017). 'Studying Islamic curriculum to build symbolic significances to be applied on internal spaces.', مجلة العمارة و الفنون و العلوم الإنسانية, 2(8), pp. 44-66. doi: 10.12816/0040789
VANCOUVER
El Sebaee, A. Studying Islamic curriculum to build symbolic significances to be applied on internal spaces.. مجلة العمارة و الفنون و العلوم الإنسانية, 2017; 2(8): 44-66. doi: 10.12816/0040789